Tuesday, November 16, 2010

untuk awak


Mokhaians 2010

awak awak :D saya nk mntak maaf ats semua salah silap saya kat awk. saya tahu saya tak perfect mcm dia, tak baik mcm dia. saya tak sempurna. sedar atau tidak, saya mesti pernah lukakan hati awak kn? saya mntak maaf sangatsangat awak. saya takde niat pun. cuma kadangkadang awk phmphm je la saya niy. saya selalu bertindak ikut hati. hati saya niy bukan nya betul sangat haaa. apapun silap saya, saya mntak maaf ye. harapharap awak halalkan setiap titisan ilmu yang awak pernah curahkan kat saya. saya tahu saya tak sepandai awak. kadangkadang soalan-soalan saya irritate awak kn? saya mntak maaf ye. saya cuma nak tahu je :) awak. saya doakan SPM awak maju jaya ye. semoga semua citacita awak jd kenyataan. jadilah insan yang berguna kelak ye awak. saya tahu hati awak baik. semua orang tahu tu. jagalah hati awak baikbaik ye. awak. kalau nnti kita dah tak jumpa lagi, jgnlah lupa saya. kita pernah bersama suatu ketika dahulu. harapan saya, biar lah selamanya~ tapi siapa saya nak tentukan segalanya kn? Goodluck awak.

kalau nak tahu siapa awak, carilah insan-insan yang mengaku mereka Mokhaians Form5 2010. Awak adalah mereka
GOODLUCK TO ALL :)
Mokhaians, lets create history again. Go for EXCELLENCE !
THE END

No comments:

Where all things begin

. . . I still remember the moment when i wanted to decide whether to further my study or to work. I had both opportunity came at th...