Monday, December 27, 2010

buah fikiran untuk rakan-rakan(MESTI BACA)

td aku dduk sorang-sorang dlm bilik. keep on staring buku-buku rujukan SPM yg masih elok tuh. plus, tk tergamak nk buang bebb. hehe. then aku fikir dan terus berfikir. apa nk buat dgn buku-buku nihh? nk kasi org, no one yg amik SPM next year. cousin aku yg bru naik form 4 pulakk tk amik science pure. so, aku keep on thinking. nk buat apa. jual bgus jugaa niy memandang kan purse aku dah kontang, HAHAHA jual kt spe? haishh pening-pening. then teringat buadak-budak MK . naahhhh diorang mesty nk guna kn? lbh baik berbakti pd keluarga sendiri ye takk :D (ecehh Mokhaian semuaa keluarga kau ye nad?HAHA) out of sudden, timbul lg satu ideaa. 1st January niy aku akan ke sekolah utk dftarkan my brother. soooo why dont jual je kt sekolah. tp mintak permission cikgu lah kan. bukak satu gerai "BUKU BUNDLE", jual buku terpakai. jual dgn harga yg murah. kurang-kurang, terisi jugak poket en en? drpd buang gituu je. HAHA and one more thing, mudahkan org yg membeli. tkyah cari and murah je tak mahal haaa. okay tak idea I? hohoho nk lg advanced, ajk semua Form 5 lahh join jual beli. diorang pun dah tk pkai kan bku-bku tuu. utk yg ada adik, ofc lah berguna. bole passing kt adik-adik. untuk yg tkde tuuu haaaa. baik jual ye takk? HEHEH

soOO, who's with me??(;
THE END

2 comments:

Dayah MG said...

laaa pehal x nk cdgkan awal2.. aq da derma sume kt library la. foc je. kalo twu ko nk bkk bundle bole gk dpt duit ye tak? huhu :)

Ibrahim's Daughter said...

haha. ak cume suggest je. if ade sambutan, bru igt nk tny cikgu. hehe tp nmpknya mcm tk dpt smbutan je. hmmm

Rumours i made

Assalamualaikum I spread rumors that I wanna get married after I completed my current study. What they dont know is, that just to tur...