Saturday, January 15, 2011

Entry with no tittle

Permintaan dari seorang rakan. HAHA
seorang budak yang sangat hensem. hensem macam Bront Palare yang berlakon cerita Setem, filem yang aku tengok dkt Astro Ria semalam(13January2011). cerita tu kelakar gila. okay, nama dia Muhammad Ariff Adnan. aku panggil dia Arip. kerjanya, buat janji dkt orang je. Cheesy Wedges aku berkurun tak dpt-dpt. tmbah pulak janji Hot Chocolate. Plan pegi bowling asek kena cancel. HAHAHAHA nasib kau tak baik la Arip. padan muka. aku tak rety puji orang. kutuk pun tak pndai. mengata, mmg jauh sekali. dah kau suruh, aku buatlah kan. nak marah? marah lah mak aku tak kesah punggggg. okay bye!

Serious Bront Palare sangat hensem mcm Arip Adnan
HAHAHAHAHAHAHAHAAHA
Peace no War(:
gurauan semata-mata
THE END

No comments:

Rumours i made

Assalamualaikum I spread rumors that I wanna get married after I completed my current study. What they dont know is, that just to tur...