Thursday, January 27, 2011

Jom borak-borak

You know what? tiba-tiba rasa macam rindu gila dekat Boyfren aku. Hmmm apetah la yg dia tengah buat kan. kesian dia sorang-sorang kat sane. takde kawan katenye. Yelah, sister dia da keluar dari ruma dahhh. Haihhh memang gitu lah kan hidup. bila sampai masanya, kita semua akan keluar dari rumah masing-masing. kalau ade rezeki kita, keluar sebab kena sambung belajar ke kan, pegi hostel ke. paling mantap pun, keluar ruma sebab kahwin haaa Haish seram je kalau pk kan turn aku kan. berapa bulan je lagi haaa Haha berangan kau nad. Entah ye entah tidak dapat further study tuu Hahaha

Kalau awak, takut tak nak hidup sendiri? Rasanya kuat tak? Haihhh aku seraaaammm Haha

Yelah bebb, selama aku hidup ni, everything happen pun, boleh tanya mama anything but later on, Haaaaa kau nk tanya sape lg naddd oi? paling aku rasa macam nak lari bila pk pasal kena urus duit sendiri Haha makan minum semua kena settle sendiri. Haish

Ade la bila tu cousin aku cerita. Kejap kejap. postpone tentang tu. Sekarang kan, semua cousin aku dah tinggalkan aku. Serious. yang tinggal cousin-cousin aku yang laki-laki je. Haihh bosan tak bosan lah kan. Azy dah masuk Politek JB, Mira memang dah dekat Uitm Segamat dari last year. Eppy pulak masuk Hostel Teknik Perd sambung Form 4. Paling menyentap hati, Yaya pun masuk Hostel SIGS start untuk Form 1. Whoaaaa dah tu aku nak kemane dahh lepas ni? Haishh cuti baru nmpak batang hidung dorang. tak ke sedih tuu

semua dah tinggalkan akuu Huwaaaaa :'(

Hmm kalau nak cerita sekarang, serious aku tak suke 2011 Hahahahaaha

Padahal, aku nak jugak enjoy-enjoy tau habis SPM ni. ingat lagi last year time aku bertungkus-lumus kerana kekasih Full-time aku, si Sijil Pelajaran Malaysia tuhhh Hmmm berapa bulan aku mogok tak hang out, tak layan dorang sangat. busy tuition lah, study lah itu lah ini lah. paling jelous sedunia, Dorang semua hangout malam-malam same-same bebbb. Almaklum, time tu UPSR & PMR dah lepas haaa. Aku tinggal je ennn. paling azab, adik guwa pun ikut. Perghhh tak nk menyentap lagi lah kan Hahaha

Sekarang? aku nak hang-out sorang-sorang pun Lesen sangkut-sangkut Hahahahaha

Kesian nadd. takpe. kau ingat bagus sangat ke hangout-hangout tu? Habaq maii Hehe lagha tau tak. Ecehhh kau jeles cakap je jeles nadd oi. Huhuu Tak heran okay! yelah tuu. Enough! Haha

Balik pd cerita pasal keluar rumah tadi, cousin aku cakap susah bila dah tak duduk dengan family. nak-nak kena tempat yang seleranya tak sama lngsung dengan kita. Leceh! tapi kalau nak senang, belajar masak laaa Hahahaa

Sudah, sudah. aku niy kalau ajak borak sorang-sorang memang berjela. apatah lagi untuk blog ni kan. walaupun memang takde orang baca, aku tak peduli. membebel tetap berjela. Hahaha entah perangai sape aku ikut pun taktau la Haihh Cuba suro aku berbual dengan orang face-to-face, takpayah face-to-face la, dalam telefon pun cukup dalam 10minit, aku dah tak tau nak ckp ape. orang kate ape tu, blank semua saraf kat kepala otak tu Haha bukan calang-calang orang je yang boleh buat aku tahan bercakap dengan dia lama-lama. kalau hang boleh buat, hang hebat ah! kan kann Haha

Okaylah, Bye! aku nak sambung baca entry-entry hebat dekat someone's blog. Percaya tak beberapa jam lagi aku habis baca semua entries dia. Hahahaha Berani bet? nanti aku buktikan ye.
Assalammualaikum!
THE END

No comments:

Monkey love and opinion

Assalamualaikum Few days ago, i went to my supervisor's house for some makan-makan preparation. I had some deep conversation with Dr&#...