Wednesday, January 19, 2011

Lepas satu, satu kenapa tak dua tiga empat je?!!


Haah. lepas satu, satu. inilah bala. HAHAHAHAHA tkpe dugaan org duduk rumah mmg begini. tp kenapa akuu? Hadoii sabar nadd, sabarrrr. amalkan nilai murni yang cikgu-cikgu MK dah ajar. hahaha hmmm rindunya cikgu-cikgu.

sebenarnya nk cerita now lappy mencari nahas dengan aku. seriously geram. fuhhh paling tak tahan, td bru je balik ruma, nk on lappy, my brother ckp lappy tk bole on tktau knp. aku pungggg PEGHH. try-try mmg tk bole on. dia buat hal mcm dulu-dulu. after byr 600, kau buat hal lg ennnn bagus tahniah diucapkan. then, aku terus naik tangga hentak kaki masuk bilik and aku nangis. out of sudden. HAHAHAHAA memang lawak tp kebenaran. mana tak sedih wehhh lepas satu, satu haaaaaa

aku pun manusia bebb. dah la manusia, perempuan pulak tu. haishh. first thing, start dgn luka yg tak semena-mena muncul diwajah ku. tiba-tiba bebbb aku pun tk faham. paklong aku cakap, habis jatuh dah saham, HAHAHA tp aku redha je la. beli ubat semuaa. tp before beli ubat tu, half-face aku bengkak. wah-wah. Allah sedang mengujimu, nadddd. aku terima lg. siap pergi doktor check mkn pil antibiotic segala. haha after bengkak dah okay plus luka dah okay sikit, bengkak mata pulak. 3 hari jugak mata bengkak tak semena-mena enn. aku sabar bebbbb.

sehari sebelum pergi ujian Undang-undang, bengkak dah okay. aku dah sehat cuma scab luka niy je tinggal. then, ujian undang-undang pulak buat hal. haaaaa tak ke satu-satu tu. HISH. tp aku masih boleh bersabar. sbb aku rse semua tu slh aku. yg luka tu, aslnya sikit je. tp dsebabkn aku bersahabat dgn habuk untuk beberapa ketika sehingga menyebabkn infection yg worst. haha ujian tu pun mmg slh aku. hehe tp sekarang, problem baru timbul. lappy. masih mampu kah aku bersabar? cepat teka! HAHAA

kalau ikut hati, mmg tidak. tp aku tak ikut hati. hmmm smbung cerita psl lappy td. mlm tuu.(semalam la. 18january2011. 8mlm) mama ajk keluar pegi giant and time dlm kereta, mama call AbgIzam tny psl lappy lame Juju yg ada pd dia tu. haaa aku dah senyum dahhhh. she always know wht her daughter want. Hehe so, mood saya kembali normal. dlm hati, inilah hikmah untuk org bersabar. Aiceh

so, lepas ambik lappy kt ruma abg and balik ruma, aku pun bukak lappy dgn senyuman. haha Haah, tak lme lepas tu tiba-tiba screen lappy gelap. serious, mmg lappy tu ade problem sbb tu Juju beli laptop baru ennn tapi aku tk sangka lah sekejam ini laptop niy ennnn. tak smpai 15minit punnn dah mmpus. ISH masih mampukah aku bersabar? JERKKK hahahaha

 haaa hang macam niy lah cantik kan? ;(

nak tahu? serious aku tension. tension gila. bnyk cerita or things yang aku nk post dlm blog dr semasa ke semasa. bnyk things yg ak nk share dgn orang-orang yg tk rajin nk msg aku. seriously. this is annoyying. untuk buat posting niy sehingga siap, hampir 10kali atau lebih, laptop niy hang and aku terpaksa bukak batery and on balik. HAHAHAA tabah kn aku? yeahhhhh

sebenarnya, mungkin ini posting terakhir buat masa ni. sbb aku tk dpt nk imagine sama ada aku akn tetap bersabar lg lepas niy mcm hari ni atau pun tidak. HAHAHA

ada satu bnda lg aku nk kongsi. masa aku tgh frust menonggeng dsebabkn laptop-laptop yg gila niy, someone call me. number yg tidak disave dlm fon aku. aku angkat laaaa anddd

"Hello, kami dr Hotfm. anda telah terpilih untuk menjawab soalan bertuah kami. Binatang apa ada EMPAT kaki?............SALAH! maaf, anda terlepas wang tunai sebanyak RM100000 dari kami di Hotfm....."

haaaahh? aku dah pelik mcm ape time tuuuu. hahaha aku jwb lembu actually. tu yg pelik apesal slh ennn. and then, bila fikir-fikir and dgr suaara, hahahhaaha lawak gilaaa. mcm nk mati aku gelak. rupanya, cousin aku. sengal gila ennn tapi inilah yg menceriakan mood aku setelah menghadap lappy yg Astaghfirullahalazim. kn best kalau hari-hari ada org buat lawak bodo kt telinga aku. tk payah ada laptop pun tkpe hmmmm i miss school. HAHA

lepas dpt calling tu, aku terus tabah nk blogging jugak. bila on blog, haaaa tersenyum lagi aku HAHAHA 3malam bebb tinggal semua niy sbb tdo ruma kzen and ruma Mak. HAAA cerita kazen, tk msuk lagii Ya Allah, tabahkan hamba-Mu ini :( hahaha

so, selamat tinggal alam Maya. kenapalah dkt area Dmansara niy tkde cc ke ape ke kan. haishhh hahaha demand pulak kau. okay. kepada anda yg membaca, tlg doakan aku dpt lepas dr segala permasalahan ini. haha. jgn doakan aku dpt lappy baru. tp doakan ak dpt free PC ke kannnnn. jaga PC lg senang dr lappy kottt. hahaha goodbye takecare(:

kalau rindu aku, dgr lagu niy okay HAHAHAHA
gedik kau.
THE END

No comments:

Where all things begin

. . . I still remember the moment when i wanted to decide whether to further my study or to work. I had both opportunity came at th...