Sunday, January 2, 2011

Misi Mereka

senyum dulu baru bace boleh takk? AGAGA
first thing, tahniah kepada semua orang yg terpilih untuk menyertai PLKN okay(: anda memang bertuah, seriously aku jeles bebbb! hmmmm haii malang nasib badan tk terpilih la pulokk. kalau tak, takde lah aku sebosan SEKARANG! grrr

intake pertama, dalam bulan niy kan? bestnyaa. AISHH =,=
so, a very GOODLUCK untuk insan-insan yang terlibat. mostly, Adham & Faiz Zahin lah kan. yang lain, ak tk perasan lahh. heee
Take care, two of youu
ikut hati, mmg nk aje ikut hantar Adham semalam dkt Danga Bay. tp aku tktau lah ape yg stops me haishh. Have fun yaa! aku tau kau boleh survive kt sana punyaaaa(: Take care, Adham.

and kepada awak yg lg sorang tuh, Faiz Zahin. baru nk gerak esk kn? if sy nk pegi hantar, mmg mustahil lahh Keluang wehh bukan dekat haaa HAHA take care okay :) don worry, sy tk lupa 5January awk tuu :P heeeeee okay. nnty kirim salam dkt jurulatih PLKN yang baik2 okay. hakhak. yang cantik2 jugak ye. jgn lupa tunjuk gambar botakk! HOHOHO sy nk buat frame anta kt sami Buddha okay HAHAHA gurau je.
Take care, awak(;

ohh aku terlupa sorg lagi. Adam Fuad. heeee Take care, Adam. aku lupa lahh kau pegi bpe hr bln. hehe.

tiga bulan akan berlalu tanpa merekaaa. siapa sedih angkat tangan!
okay nasib baik ak tulis dkt blog, so tkde lah kn org nmpk ak angkat tangan, HOHOHO

THE END

No comments:

Where all things begin

. . . I still remember the moment when i wanted to decide whether to further my study or to work. I had both opportunity came at th...