Saturday, January 29, 2011

Nuffnang?

Tengok tajuk sure dah tahu kan ape aku nak cerita. sebelum tu, aku nak bgtau something pasal nuffnang dan aku. Actually, before ni aku spell nuffnang macam nih "nuffnagg" Hahaha taknak macam sengal pulak kan sikit. Hehe bila ingat balik terasa memalukan. Nuffnang antara things yang common bagi para blogger tapi tidak aku Haish

Sebelum ni aku macam endah tak endah je hal nuffnang-nuffnang niy. Actually sekarang pun aku ak tak heran HAHA tapi bila aku dengar pasal keuntungannya, buat aku macam tertarik. why don't kita try kan? So, aku pun google dekat website nuffnang selama beberapa jam. And ape aku nampak memang menguntungkan Tapi bagi mereka-mereka yang betul-betul minat untuk memperkembang blog masing-masing Haha

Ape yang buat aku rse macam WHOA bila baca entry Zackzukhairi tu Fuhh marvellous lah kan. siap bole plan nak buat modal kawin lagi Hahaha aku nak gelak pun ade. tapi comel lah kot angan-angan dia tu. Ada orang cakap nuffnang bole buat duit sampai beribu-ribu haa Haish first time dengar aku macam ber-iye je enn orang ni cakap. tapi lepas dengar orang-orang lain cakap termasuk kau, benda niy jadi macam absorb dalam kepala otak aku Haha

After research dan research, ape aku nampak, benda alah ni memang boleh buat duit. tapi untuk orang-orang yang blognya popular. Aiceh tapi betul lah. Berpuluh ribu follower baru boleh kayaaaaa Hahaha aku? Haihh more than a year aku blogging, hang tengok sendiri lah kan. tapi aku tak harap apa-apa punnn :)

Hehe aku lagi suke kalau aku ade readers yang setia. takpayah jadi follower pun takpe. mostly, ofcourse lah kebanyakan dorang semua terdiri daripada kawan-kawan, sahabat handai aku yang kenal aku f-t-f. tau perangai aku macamana or everything. readers luar yang tak kenal aku tu, Hmm aku tak rse dorang akan terus membaca kan kan? takpayah la nak tipu aku Hahahaha apatah lagi aku ni bukan golongan yang top-top dekat Blogger ke, FB ke, ataupun zaman Myspace dulu-dulu Hakhak

Nanti senang-senang ak bukak topik kenapa aku tak suke Glamor okay. Kalau nak bace la, kalau tknak bace takpe. aku akn jadikan posting pasal tu sebagai rujukan masa depan aku. Apa susahhhh Haha

Tapi sesimple-simple aku, aku tak kejam bebb. InsyaAllah lepas ni kalau aku jumpa Ads Nuffnang dekat blog korang, aku click ye. untung-untung dapat satu pahala. Hehehehe

 P/S : terima kasih sebab sudi baca entry aku sampai habis ye. kalau ade yang ingat aku nak terangkan cara penggunaan Nuffnang dalam entry niy, maaf saya telah kecewakan anda.
THE END

4 comments:

Anonymous said...

hahaha!!!
ko baca ke block si zack 2??
best kan??
waahhh,dh ade nuffnang,awal2 mmng ar sket dpat tp tgok je lpas bbrpe blan nnti...
-[I m an]onymos

Ibrahim's Daughter said...

Haah aku bce. pcaye tak aku da bce semua entries diaa Hahaha
rse macam nk transfer Jepun ade gak hehe
Hmm aku tak harap ape-ape pun, ade rezeki, adelaaaa (:
Heee

Anonymous said...

haha!!!
best kan???
tp skunk dia dh lme x update ar...
nnti klu aq dh grak ovrsea aq nk bwat blog cm dia gak ar,hahaha!!!
-[I m an]onymos

Ibrahim's Daughter said...

Aiceh teruss. buat aa.
jangan nty blog kau, aku sorang yg bce suda laaa Hahahaa *ayat kau!
tp serious best cerita diaa Haishh

Rumours i made

Assalamualaikum I spread rumors that I wanna get married after I completed my current study. What they dont know is, that just to tur...