Thursday, February 3, 2011

Awan itu lebih indah dari wajah mu

Fuhh ayat tajuk tangkap dalam punyaaa Hahaha

Okay, first thing aku nk tanya. Banyak-banyak kejadian alam, which one amazed you soooo much? (:

Kalau tnye aku dulu-dulu, jawapan aku pantai. satu jawapan common yang hampir semua perempuan akan jawab kan? Tapi serious dulu aku suke pntai. aku suka pasir pantai. sebab bila aku pijak pasir pantai, kaki aku tenggelam. Hehe sengal punya evidence kan?

dulu-dulu aku nak sangat pegi Carribean Island. padahal pulau tu kat mne pun, aku tak tau Hahaha. semuanya disebabkan aku terpesona dengan Cerita Rosalinda lahhh. Ingat lg cerita tu? alaaa yang lagu diaa Rosalinda, Ayamooo! Hahaha aku lupa lagu dia cmne. Actually, aku antara peminat setia telenovela jgk dulu-dulu. Hehe balik skola je mengadap, kadang2 ponteng sekolah agama semata-mata cerita Drama Latin tuuu Ntah ape-ape je perangai kan? Hahaha

Carribean Island - cantik kan? (;

Tapi hari ni, jawapan aku dah berubah. nak tau ape? Awan. bukan Awan Dania dekat Astro Ria tu okay Hahaha. it's 'Awan' . Awan yang berwarna putih dekat langit tu. Awan yang turunkan hujan. Awan yang bermacam-macam bentuk. Awan yang cantik. Awan yang lawa. Awan yang blablabla Carribean Island pun  kalahh Hahaha

Awan lagi cantiikkkkkkkkk Hehe

Pernah dengar lagu ni? tak pernah, sila lah dengar. Comel. mendalam. kiut. tapi kadang-kadang merepek Hahaha


Tengokk, Hafiz AF7 pun suka awan tauuu. mane ade orang buat lagu untuk Carribean Island, untuk Awan ade laaa Hehe so, as a conclusion, Awan lebih berharga Cehhhh lagipunn, kat mane2 pun ade awan. senang nak cari kan kan? Haha

Berikutan hal ini, impian hidup aku bertambah satu. Iaitu aku nak cari satu tempat dekat dengan campus aku belajar lepas niy. satu tempat yang ade rumput, ade pokok. satu tempat yang freee from segala kemusnahan alam seperti bangunan. satu tempat yang buat aku free untuk lihat awan-awan. Hehe supaya nanti if aku tension belajar, aku boleh pegi tempat tu bila-bila masa. Haaaa macam dalam kebanyakan filem tuuu Hahaha aku pecaye tempat macam tu bukan sekadar wujud dalam filem ataupun untuk para tukang bikin filem je. Hmmmmmm Hehe

Cehh berangan namenyaaaa Haha

Psst : sebenarnya, Awan Nano tu ape pun aku tak tauuu Wakaka
THE END

No comments:

Monkey love and opinion

Assalamualaikum Few days ago, i went to my supervisor's house for some makan-makan preparation. I had some deep conversation with Dr&#...