Monday, March 28, 2011

My Sunshine(s)

Hari ni aku nak memperkenalkan mereka-mereka yang aku taknak lupa sampai bila-bila. Sebab mereka ini lah yang telah membentuk aku in this 5years (: My Teachers, SMK Mohd Khalid's Teachers

BAHASA MELAYU

Cikgu Razali


Cikgu Zarina


ENGLISH

Teacher Ida Amiza

Teacher Harlina (left one) (:
Right one - Cikgu Ezlin (Counselor MK)

MATHEMATICS

Cikgu Che Norleyanti Che Omar

PENDIDIKAN ISLAM

Ustaz Zaki (left one)

Ustazah Salisa (yang tengah-tengah)

Ustaz Abdul Rahman

ADDITIONAL MATHS

Cikgu Nurul Ashikin

HISTORY

Cikgu Hidayah


Cikgu Zuraidah

BIOLOGY

Cikgu Zaida

CHEMISTRY

Cikgu Madihah

PHYSICS

Cikgu Aszora (Black scarft)

Andddd EACH one of them

InsyaAllah aku tk lupa :')

Cuma, agak sadis la bila Cikgu Zarina, Ustaz Zaki & Ustazah da pindah. tk dpt jumpa dorang. Teacher Harlina pun same, cuti bersalin. Mungkin next time jumpa lah ye Hehee Ohh lupa lagi sorang, Cikgu Tahir. Dy lah yang mula buat aku minat pd subjek Sejarah (:

Macam tak adil pulak kalau tk mention cikgu-cikgu tuition aku kannnn

Pusat Tusyen Intensif Uda :
AddMaths - Cikgu Omar(rupa-rupanya pakcik aku Haha), Cikgu Ismail time Form4 & Cikgu Hani time Form5
Biology - Cikgu Rafedah Othman time Form4-5
Chemistry - Cikgu Rudy time Form4-5
Physics - Cikgu Ridzuan time Form5

Kalau korang nk cari tempat tusyen, aku syorkan pergilah kpd cikgu-cikgu tusyen ni ye (: And and kalau tengah bingung nk masuk sekolah mane, pergilah ke SMK Mohd Khalid ye. Sebab ape-ape pun letak pd hati sendiri. Nak berjaya ke tidak ke. Semua sekolah same, semua cikgu same. Yang penting hati sendiri ye, Adik-adik. Tapi bg aku, cikgu-cikgu ni semua lain drpd yang lain

 P/S : All the pictures are not mine. Ya. aku memang copy gambar-gambar ni dalam pendrive aku. Kalau ade yang nk tuntut hak milik, I'm sorry.
THE END

No comments:

Monkey love and opinion

Assalamualaikum Few days ago, i went to my supervisor's house for some makan-makan preparation. I had some deep conversation with Dr&#...