Wednesday, April 13, 2011

A news

Alhamdulillah syukur nikmat, kepada tuhan yang memberi rahmat~

Mari kita ikuti mesin masa Nadd yang dicipta khas drpd Doraemon Malaysia *flashback*

JUMAAT, 8 Apr 2011

H : Nad, check kan temuduga JPA aku skg.
N : Skg? Bkn ptngahan bulan May ke? Aku tgh tgk Maharaja Lawak ni. ish
H : yela kann
N : check kt mane? -.-
H : Check je dkt eSilav.gov
N : Jap.

eSilav.gov ---> ERROR
eSilav.jpa.gov ---> ERROR
eSilav2u.jpa.gov.my ---> ERROR

Cik google, tolong saye pls.

Nahhhhh, jumpa pun! eSilav.jpa.gov.my -.-


andd i was like.. OMG INTERVIEW. Aku pun check aku punya andddd


Marathon start again. Bukan dupp dapp lagi dah. Gedebuk gedebak dah ADOI

N : Abah. ---- JPA.
Abah : Knp? dapat? wahhhh, pegi oversea la ni.
N : Panggilan temuduga je lah -.-
Abah : Bile? *amboi senyum dia*
N : Selasa ni. Dekat Batu Pahat lak tu
Abah : Selasa? Mama lah anta. abah tkde.
N : *speechless-marathon on board*

Check hadri punya pulak. Anddddd okay go.

N : Ko dpt. Selasa ni 12 Apr. 9.40 pg.
H : Ko dpt?
N : Dapat. same. Hahahahaha

Aku dah speechless gila. and dah tak minat nak tgk Maharaja Lawak dah. sebaliknya, aku download semua borang diperlukan and print. And then, ak guna Cik Google searching fr tips-tips temuduga JPA whatsoever. aku baca balik link yg Gdah bagi andd suddenly time became fast. Tibe-tibe pukul 5pg -.-'

HAHAHAHA

Hello, this is my first time attending fr Temuduga. Tak pernah seumur hidup. Tak reti senyum pd semua orang. Tak reti bercakap pandang mata orang. even buat presentation pun, aku tgk meja. Tak pernah berani nak pandang ckgu and give attention to audience or what. I have no ideas on any current issues. Tak pernah speaking live on earth without 'err..err' and now, I have to. Yes. I have to. Huwaaaaaaaa nak menangis pun rse mcm tak layak je.

Kawan-kawan banyak bg support. Of course, my mom tidak dilupakan.

N : Takyah pegi bole tak? Adah bkn nk g overseas pun.
Mama : Pegi je dulu interview tu. Kan experience tu. dpt ke tak, tu cerita kedua.
N : Ala. mesti tk dpt punya. Ramai tuuu
Mama : Kan ke kita ni kena cuba dulu.
N : Adah mane pernah pegi interviewwwwwwww
Mama : Baguslah. Kalau tk pegi, sampai bila pun mmg tak pernah.
N : *sigh*

Apa pun, Alhamdulillah. Google sangat membantu. Mereka-mereka yang tak lokek kongsi pengalaman turut membantu. Terima kasih banyak-banyak ye walaupun saya tidak pernah mengenali anda semua Hihi

Dan dikesempatan ini, aku rase tak slh kalau aku turut same berkongsi pengalaman Temuduga JPA aku kann. Mungkin bermanfaat pd mereka-mereka yang memerlukan. Mungkin satu hari nnti "Narddstorry" akan muncul dlm search engine google or yahoo ke kannnn Hehehee

Errr Please, no hard feeling (:
To be continued..

No comments:

Rumours i made

Assalamualaikum I spread rumors that I wanna get married after I completed my current study. What they dont know is, that just to tur...