Saturday, July 9, 2011

Memories stay still

25 JUNE 2011

GUESS WHERE WERE WE?
Sunway Pyramid.

On that date, 25JUNE, which is sangat-sangat lama punya tarikh. now dah 9 July baru aku nk update cerita 25 Jun. gila kan? Ya memang gila. masa takde. sila lah faham ye.

So, on that date, kitorang berjumpa semula. after a month and plus-plus tak bersua. masing-masing jauh entah ke mana. best gila wehh Serious! sape yang ade? Of course jejaka-jejaka hensem dan cik akak comel-comel yang ada dalam gambar di atas tu. Eh, ade lagi. Arip Adnan, Asilah & Adham Affandi ye. tak sempat nak hamek gambar ah Haha

Well, ak ajak lg ramai sebenarnya. Mmg lah tak ajak personally, aku just post kt wall alumni. sape rase rindu aku, meh la dtg. Aiceh! Haha bukan ape, if beriye sangat mengajak, last-last habuk pun taraaaak. Guwa penat weh menghadap the same thing je setiap kali anjurkn event. so, depends hati ang lah kan nak join ke tak ke. serious, mane2 ak bgtau tu, aku ajak semua. bukan ditujukn khas utk sesetengah org je (:

Tutup kes hati perasaan tu. Meh, ak nak kasi korang panas pulak HAHAHA

Aku sampai around 12 pm. pusing-pusing jalan-jalan then Wanchai & Mat smpai. then, lapar. Makan KFC je. well, KPT tk masuk lg time tu Hahaha and then pusing pusing lagi, tgk kwn Wan perform parkour. meh usha gmbar tk berapa jelas nih.


Top 2 bestest parkour in Malaysia. From JB ofc!

Nahhhh, fakta tu wan yg bgtau. aku tktau la betul ke tak. heee. memandangkan im not so into this thinggy, aku lantakkan aje :) eh, ada lagi. Hero WWE dtg Sunway. pun aku tak heran HAHAHAHA tapi-tapi, we got this...
HAHAHA syasya ajar aku :P

And tak lama kemudian, Iman sampai andd ktorang pi main ice skating. HOMAIGODD ice skating weh. unbelievable je rasa bila aku betul-betul dah try those thing. hahaha ice skating is all about BALANCING  and CONFIDENT. anddd those two things, adalah kelemahan aku -.-

Nak tahu tak? aku fobia machine. kenal motorsikal? kenderaan berenjin yang ada dua tayar tu je. mengikut kepala otak aku yang agak noob hal-hal mesin ni, aku selalu pk, how come that thing yang ada 2 tayar tak tergolek ? howwww comeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? hahahhaa

Physics and Nardd sememangnya tak searah. so please, walau dengan penerangan yg logik mcmmane pun, utk aku, that motor sepatutnya tergolek hahaha same thing goes to ice skating. aku tak reti balance. and need to bertatih all the way. zzzz and kena gelak. Hantu punya olang betul ah

Orang lain, main da hebat. Iman siap joget-joget kt tengah tu. tak phm aku. syasya pulak dpt tutor free of charge. Hadri? aku taktau apa jd ngn dia. asek hilang je dlm cage(cage?) tu. hahaha well, jatuh bngun memang adat. aku pun jatuh. 3 kali oi. malu tak malu la kan. tapi aku cool je HAHAHA just tak puas hati la, knp ak tak reti-reti Ish

lantak la. yang penting kita semua have fun (: and we seriously had fun on that day. Sampai, ada org tu sakit kaki badan semua keesokkan harinya. aku je cool kt sini Hahaha Just yang tak best, i hve no time to post it here. andddd, some of the moments, aku dah lupa. tapi, ice skating marvelous. you should try :)

Next event? entah. mcm I-City. mcm Sunway Lagoon. Hamboi~~ 

Hahahaha harap-harap ada lg moment-moment mcm ni dgn Mokha-ians. Friendship stay still kan? ♥
THE END

No comments:

Where all things begin

. . . I still remember the moment when i wanted to decide whether to further my study or to work. I had both opportunity came at th...