Saturday, September 17, 2011

FINALE ;)

OLE OLE OLE OLE......


Nampak tu? jadual finale yang aku rembat dari facebook berkat dari usaha penolong class rap aku yang sememangnya baik hati dari hari pertama kita bersua Hahahaha Mungkin jumlah subjek tak sehebat time muda-mudi atau lebih tepat SPM dulu, but still this is challenging okay. Aku hanya ada KURANG seminggu untuk merungkaikan segalanya.Wah

Tak lama tu. kejam celik je.

Failed 1 subjek, UPU tak terima. boleh jadi, kena tendang. Malas lah nak hurai panjang-panjang. takut jadi doa. Nauzubillahhhh.. Jauhkan lah Ya Allah.

So Selamat Maju Jaya kepada semua yang nak finale nanti. Tak kesah lah Uni mana-mana. Hehee 

Aku harap aku mampu bertahan untuk Semester depan bersama anda semua (:
InsyaAllah AMIN !

P/s : Bit confession here, aku dah mula sayang rakan-rakan A10 aku kat sini.
Please, don't go elsewhere next semester.
THE END

Where all things begin

. . . I still remember the moment when i wanted to decide whether to further my study or to work. I had both opportunity came at th...