Wednesday, October 12, 2011

Kekhilafan manusia, aku.

Assalamualaikum.


Aku rasa orang yang berpeluang belajar bahasa Arab tu sangat beruntung. Kan?
THE END

5 comments:

nohjoy said...

kau pon bole blajaaaa..
eh, ape kaitannye dgn bhs arab?

Ibrahim's Daughter said...

Lebih dekat dgn ilmu Allah :) Baca terus faham hehehh

Ibrahim's Daughter said...

Lg satu, memang lah boleh tapi... tak berkesempatan :(

edayahzaid said...

x payah blaja bhse arab pn bole dkt dgn Allah :) zmn skrg ni, mcm2 ade. cpt2 la kawen ngn bdak yg pndai arab. dia bole aja kau free je. hehe :)

Ibrahim's Daughter said...

Hehee kalau faham, lebih mudah kan? :)

woo kahwin. Hahahaha doa lah aku ade jodoh dgn orang pandai arab. Dapat orang arab terus pun okay jugak Haha

Monkey love and opinion

Assalamualaikum Few days ago, i went to my supervisor's house for some makan-makan preparation. I had some deep conversation with Dr&#...