Saturday, May 12, 2012

Hundreds moment. Shared together :')

Assalamualaikum

Reminiscing moment.. Haha Weh ni patutnya publish sebulan yang lalu. Nad nad --'
Hari tu. last moment kitorang lepak sama. Satu rumah plan gila gebang. Sewa kereta bagai. Nak jalan dari pagi sampai malam. Malam, jalan kat i-City :3 Sebab ada yang tak pernah pegi lagi. Puncak Alam ke Shah Alam dekat je. Naik kereta, lebih kurang 20-30 minit. Tapi naik bas, masaaaaak. 45 minit baru sampai .__.

Eddy, Siti, Roy, Senah, Asmah, Lee Chong Wei, habih dah kitorang call. Untuk kereta sewa ah. Satu hari sewa, RM80-90. Murah? Murah menda. Nak sewa dua pulak tu. 8 orang.. Dah lah tu, yang boleh bawak kereta, demand. Sorang nak manual, sorang nak auto. lesing baru tau. Tapi, okaylah ade P at least..wuwuuu :'(

Setelah membuat beberapa kajian, mengikut statistik dunia, dan nasihat pakar kewangan, kitorang tak jadi sewa kereta. Hahahaha kang sesat, dah habis satu hari kat bawah awan. Lemak ah bayar 180, duduk bawah awan je (tapi aku okay dduk bawah awan. boleh piknik ramai-ramai hehe). Cancel kereta Eddy. Muahaha kesian Eddy.

Pagi tu, naik bas rapid U90 je -.- Well, student buat cara student lah kan. ehehehe

Turun kat Shah Alam seksyen 2. Masing-masing nak pekena ABC ohsem kat situ yang aku & tiqah try dulu. tapi malang. tutup. So, breakfast je lah. Hiks. 


Habis melantak, naik U80 turun kat PKNS. Then naik U62 pegi Sunway, beli tiket & main puas-puas. Serious tak puas. Bayar untuk semua park, tapi tak main air. Takmau ah, malu :3 Hahahahaa kitorang malas nak basah-basah. So jalan, amek gambar, jalan, amek gambar. Naik benda pusing-pusing. jalan lagi, amek gambar, naik lagi. Ketawa. ketawa. ketawa & terus ketawa. Awesomenya life masa tu. 




i tried this without concious bahawa ia akan pusing 360 darjah. omaiiiiii 




 
Rumah Hantu.
Moment gila kelakar. Hahahahahahahahahaha Taknak lah cerita. Memalukan diri je nanti :O

Anyway, sejak masuk palam, aku sangat tak tonton cerita hantu. Sangat-sangat. Takut? tak lah. cuma beware. Ahaks! Mama dulu pesan. kalau takut jadi penakut, tak payah tengok cerita hantu.. Before masuk Palam, aku chill je tgk cerita hantu. Cerita kaaaan. orang berlakon. Tapi kat palam, guwa tak berani. orang start cerita je, aku lari pegi tempat lain. malas nak dengar. Tapi alhamdulillah. takde benda pelik-pelik jadi kat aku. Yang jadi kat dorang tu, mesti dok tengok cerita hantu je malam-malam. Padan muka :P




Tudiaaaaa. tak dapat selam dalam air, selam kaki pun jadi lah. Hahahaha


R2405 <3


Paling tak boleh blah, keluar dr Sunway Theme Park, kitorang sesat. Nak masuk balik Sunway actually. Hehehehehe 



Tempat wajib setiap kali pegi Sunway. Kentucky Fried Chicken. Hehe kalau nak tau, aku lah 'Hantu Ayam' di Palam ==' Tak tahu mana datang. tapi sejak class rep aku panggil aku hantu ayam, makin galak dorang ni panggil aku jugak. Tapi guwa lek je. memang aku suka makan ayam. korang tak suka? suka jugak kan. tak payah menipu.


Sumbat aku benda ni hari-hari pun aku tak kesah :3


Guwa takde lah romantik.. Sweet pun tak. Tapi terima je lah lagu guwa dedicate untuk korang ni... ehem.


Bayangkan aku nyanyi eh HAHAHAHA

THE END

No comments:

Rumours i made

Assalamualaikum I spread rumors that I wanna get married after I completed my current study. What they dont know is, that just to tur...