Sunday, July 15, 2012

A Sepuluh bukan hanya sejarah :)

Assalamualaikum

Saya masih dalam mood teruja dengan hal-hal yang berkaitan UPU. Inilah masanya menjejaki rakan-rakan lama, rakan-rakan baru dan rakan-rakan sedia ada yang satu U. ataupun, berlainan U. Saja nak tahu. So that, nanti nak bagi kad jemputan kahwin senang. Eh. Kaitan apakah yang aku cuba buat ni. Hahaha

As far as i am concerned, I've been loving my dearest A10 since i met them. (you should know that) So, tak pelik diorang kerap menghiasi belog guwa yang terchenta ni :)


Awwh, i am so proud of all of you ! :')

Ramai hah dapat UTM. Welcome to Johor then!

Diam-diam, aku ada raaaaamai kawan bakal doktor. Haha. What else reason for me not to be happy? None. Congrats semua. InsyaAllah semua berjaya dunia akhirat. Amin.

Kalau ada yang rasa diri tu dapat kursus biasa-biasa, no-no-no-no. Don't feel that. Each of us is a diamond. Make the best of it. Jangan regret-regret lah. Tak elok untuk tumbesaran kehidupan. Hehee

Wait, A10 ada 35 orang. Ni cuma 33. Where are they? O.o

Tutup cerita A10
****************

Setelah menjejaki dengan skill-skill hebat aku, kini ku ketahui dia-dia yang menjadi pewarna tambahan dalam kehidupan Asasi aku bakal ke mana. Kehkehkeh. Jangan salah anggap. Bukan melalui list di atas okeh. No-no.

Seorang - USM , Seorang - UKM , Seorang - UTM

Puiiiii. hebak semua. Aku tak salah pilih bahan pewarna. kahkahkah Tapi sumpah, taknak mengaku. Malu dengan diri sendiri yang tak ke mana. Hmmmm Takde sorang pun satu U dgn aku. Ciss. Anyway, thanks a lot untuk kalian. Ya, hidup Asasi aku dulu ibarat rainbow :p Semoga kalian ketemu jodoh yang baik-baik. Belajar pun baik-baik. Okay? :') Don't worry. I dah get over. Hahahahahaha apakah semua ini............... abaikan.
THE END

2 comments:

Zafirah Zaharein said...

Am so proud of you and all of our classmates! Semoga berjaya InsyaAllah :)

Narddstoryy said...

Aha! InsyaAllah. Me is proud of you too,Zaf! :D

Where all things begin

. . . I still remember the moment when i wanted to decide whether to further my study or to work. I had both opportunity came at th...