Sunday, February 3, 2013

An introduction.

Assalamualaikum.

I miss you. 
3 golden words. just for my dusty bloggie. 

Dulu kemain eksaited nak masuk degree. Eksaited sangat sampai entah bile sem satu habis pun aku tak sedar. tau-tau, selama tu jugak aku abaikan blogspot ni. Tapi, jangan risau. I'm happy. Much happier. 

Happy ade coursemates yang baik-baik. Happy ade housemate yang baik-baik. Dan paling best, happy ade roomate penyayang macam kak akma. Hahahahaha Rasa macam ade kakak kat sebelah. Tambah lagi, bestfriends yang sentiasa disisi, di depan mata. 

Dengan aktiviti kolej yang tak berhenti. Tiap malam ade je aktiviti. Semata demi merit. Nak duduk kolej sampai grad lah katekan. Hahahahahaha tapi serius life degree is awesome. 

Lagi awesome bila ada orang buat kita happy :]

THE END

No comments:

Where all things begin

. . . I still remember the moment when i wanted to decide whether to further my study or to work. I had both opportunity came at th...